Här nedan finns svar på de vanligaste frågorna om ekonomi för dig som hyresgäst. Skulle det vara något du undrar över och inte hittar svaret kontakta oss gärna. För att göra en felanmälan går ni till mina sidor.
Hyra
Hyran betalas i förskott, senast sista vardagen före varje kalendermånads utgång. Var noga med att betala hyran i tid, att betala rätt summa samt att ange rätt avinummer för perioden. Vid försenad inbetalning kommer påminnelseavgift debiteras. Får Du ingen hyresavi från oss – kontakta oss direkt. Även om Du ej fått Din hyresavi är Du skyldig att betala hyran.
Autogiro
Ansök om autogiro via din internetbank. Sök efter betalningsmottagaren som står på din senaste hyresavi. Ange ditt personnummer som betalnummer. Det går även bra att posta in en blankett till oss. Länk till blanketten.
Hör av er till vår kundtjänst om ni har några frågor angående autogiro.
Digitala avier
Avi per e-post: Maila till kundtjanst@senator.se och meddela att ni önskar få avierna skickade till er e-post istället för brevpapper. Ange adress, lägenhetens nr samt till vilken mailadress ni önskar avierna skickade till.
Mina sidor
På mina sidor kan ni se era avier samt se betalningshistorik.
Fastighets AB Senator
Nybrogatan 35, 5tr,
SE-114 39 Stockholm
Våra telefontider:
Måndag-torsdag 10:00 - 16:00
Fredag 10:00 - 15:00
Lunchstängt 12:00 - 13:00
Producerad av Webbfabriken Webbyrå