Här nedan har vi också samlat de vanligaste blanketterna för dig som du kan hämta hem i PDF-format. Om du vill skicka in en blankett till oss ska du först skriva under blanketten för hand och skicka den till oss via mejl eller post. Mejla till kundtjanst@senator.se eller skicka till Fastighets AB Senator, Nybrogatan 35, 114 39, Stockholm.


Självklart är du välkommen att kontakta oss om du inte hittar vad du söker eller har andra frågor.


Andrahandsuthyrning

Din ansökan om andrahandsuthyrning gör du digitalt via senator.andrahand.se

Under sommarmånaderna 1 juni-31 augusti samt 20 december till 10 januari handlägger vi inte dessa ärenden.

Lägenhetsbyte

Din ansökan om lägenhetsbyte gör du digitalt via Bytesansökan.se

Under sommarmånaderna 1 juni-31 augusti samt 20 december till 10 januari handlägger vi inte byten.

Uppsägning av lägenhet

För att säga upp din lägenhet ber vi dig fylla i det här dokumentet:

Uppsägning av lägenhet

Vid dödsbo ber vi er fylla i detta dokument:

Uppsägning av lägenhet vid dödsbo

Regler för andrahandsuthyrning

Autogiro

Senator-logga

Fastighets AB Senator

Nybrogatan 35, 5tr,

SE-114 39 Stockholm

Kontakta oss

Tel: 08 - 660 58 10

Email: kundtjanst@senator.se


Våra telefontider:

Måndag-torsdag 10:00 - 16:00

Fredag 10:00 - 15:00

Lunchstängt 12:00 - 13:00

Producerad av Webbfabriken Webbyrå