Nyheter 2020-04-16

Med anledning av händelseutvecklingen kring Covid-19 (Coronaviruset) och Folkhälsomyndighetens bedömning att smittorisken är mycket hög så kommer vi från och med idag endast att åtgärda akuta felanmälningar hos våra boende/ hyresgäster.

Vi undviker personliga möten i så stor utsträckning som möjligt och uppmanar våra boende att söka kontakt med oss per telefon, mail eller via Mina Sidor.

Ärenden som inte kräver akut åtgärd kommer att skjutas på framtiden. Vi skall göra vårt yttersta för att hantera alla ärenden, men ber om våra hyresgästers förståelse att vissa ärenden prioriteras ned, av omtanke för vår personal och våra boende.

Vi måste alla bidra till att försöka minimera smittspridningen och hjälpas åt under dessa extraordinära tider.

Senator-logga

Fastighets AB Senator

Nybrogatan 35, 5tr,

SE-114 39 Stockholm

Kontakta oss

Tel: 08 - 660 58 10

Email: kundtjanst@senator.se


Våra telefontider:

Måndag-torsdag 10:00 - 16:00

Fredag 10:00 - 15:00

Lunchstängt 12:00 - 13:00

Producerad av Webbfabriken Webbyrå